دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز

دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز | بیمارستان و کلینیک فرهنگ شهر

دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز | بیمارستان و کلینیک فرهنگ شهر

خدمات تخصصی دامپزشکی در خیابان فرهنگ شهر شیراز

واکسیناسیون سگ و گربه | جراحی سگ و گربه | پت شاپ و فروشگاه حیوانات خانگی | درمان بیماری های حیوانات | پانسیون فرهنگ شهر شیراز | صدور شناسنامه فرهنگ شهر| کلینیک پرندگان زینتی فرهنگ شهر شیراز

مشاوره دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز

تماس تلفنی و صحبت با دکتر دامپزشک در فرهنگ شهر شیراز

09175619012

کلینیک های دامپزشکی مختلفی در شهر شیراز در زمینه حیوانات خانگی فعالیت می کنند که در خیابان­ها و مناطق مختلف شهر شیراز وجود دارند. یکی از موارد مهم در انتخاب کلینیک دامپزشکی برای بردن حیوان خانگی و انجام برنامه های درمانی و بهداشتی حیوان، محل آن کلینیک دامپزشکی و نزدیکی آن به محل زندگی صاحب حیوان است. کاملا مشخص است که هرچه بیمارستان دامپزشکی به محل زندگی شما نزدیک تر باشد شما با صرف وقت کمتر و با سرعت بیشتری می توانید سگ و گربه و یا پرنده زیبای خود را به آن مرکز درمانی دامپزشکی منتقل کنید. این نکته در موارد اورژانسی که باید حیوان شما به سرعت به کلینیک و یا بیمارستان دامپزشکی در شیراز منتقل شود اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند. در برخی بیماری ها و یا موارد اورژانسی زمان فوق العاده اهمیت داشته و دیر رساندن حیوان به کلینیک  می تواند زندگی سگ و گربه زیبای شما را به خطر بیندازد. علاوه بر این نزدیکی مرکز درمانی به محل سکونت شما سبب می شود تا وقت کمتری را در ترافیک و خیابان ها بگذرانید و از زمان بهتر استفاده کنید.

خدمات کلینیک دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز

در کلینیک دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز کلیه خدمات بهداشتی و درمانی انواع حیوانات خانگی در سطح استانداردهای بین المللی برای این حیوانات دوست داشتنی ارائه می شود.

واکسیناسیون سگ و گربه در دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز با استفاده از واکسن های معتبر ترین برندهای دنیا و با رعایت اصول علمی و توسط دکتر دامپزشک متخصص سگ و گربه انجام می گیرد. اطلاعات مربوط به نوع واکسن و تاریخ تجویز واکسن در شناسنامه سگ و یا شناسنامه گربه شما ثبت خواهد شد. همچنین برای جلوگیری از فراموش شدن نوبت بعدی واکسیناسیون تاریخ مراجعه بعدی شما برای انجام امور واکسیناسیون سگ و گربه خود در کلینیک دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز در شناسنامه حیوان نوشته خواهد شد.

درمان های ضد انگلی برای انواع انگل های گوارشی در سگ و گربه با استفاده از قرص های ترکیبی و خارجی ضد انگل مخصوص حیوانات انجام خواهد شد. به گونه ای که با انجام درمان ضد انگل طبق گفته دکتر دامپزشک کلنیک دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز دیگر هیچ جای نگرانی برای ابتلای سگ و گربه شما به انگل های گوارشی وجود نخواهد داشت.

ده ها خدمات تخصصی دامپزشکی دیگر در بیمارستان دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز برای حیونات زیبا و دوست داشتنی در نظر گرفته شده است.

مرکز مشاوره دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز همواره در خدمت صاحبین حیوانات خانگی در شیراز است تا بهترین مشاوره ها را برای آنها داشته باشد. با تماس با ما بهترین کلینیک دامپزشکی شیراز را برای انجام امور درمانی و بهداشتی سگ و گربه خود انتخاب کنید

تماس با مشاوره دامپزشکی فرهنگ شهر شیراز

09175619012

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این را به اشتراک بگذارید

کپی لینک در کلیپبورد

کپی